Small plastic needles hurting my back in a good way

Den här dagen beskrivs bäst som riktigt vardagsbra!

Jobbdagen gick fint och det är så skönt att ha tillbaka allt folk på samma skift igen.
Efter jobbet drog jag och Jill till stan så hon kunde bli av med sin solarie-oskuld.
Japp, just idag när det var värsta reportaget om att sola solarium i HN...
Men till vårt försvar så ville hon testa på det och jag solar sällan.
Sen köpte vi lite ingredienser och drog hem till mig för att göra våfflor.
En otroligt bra idé som Jill kläckte på jobbet idag! Våfflor gör jag på tok för sällan!

När hon sen hade stuckit så bestämde jag mig för att vara lite gullig hemma och gjorde en stor sats våfflor åt familjen också.
Sen har jag bara slappat, vilket innebär tagit ett varmt bad, smöret in mig med min favvo-bodybutter och ligger på spikmattan och framför TVn.

En ytterst bra spontandag tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett mycket bra initiativ, tackar så mycket, de var jättegoda! :)

2013-02-06 @ 06:12:19
Postat av: Mari-Anne

O, så gott det ser ut. Frestande att baka en omgång våfflor snart.

2013-02-06 @ 20:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0