This is going to be Legen- wait for it! -dary!

O-M-G vilken dag!
Direkt efter att vi fick våra drömbiljetter (lyyyyyyycka) så bar det av till jobbet och jobb till fyra.
Ni minns den lilla detaljen som var en halvtimmes nattsömn? Den kändes!
Men med lite järnvilja gick det att genomföra jobbdagen ändå.
Efter ett varmt bad, lite matlagning och mat så tänker jag ta en välförtjänt dejt med min säng tills jag ska iväg och kolla på Viccans street.
 
Så i slutet av maj drar jag, Joanna, Eve och Klara till Stockholm för att, från närmsta möjliga plats, se B-E-Y-O-N-C-È!
Kvinnan, myten, LEGENDEN.
Grym dansare, snygg som få och min absolut största musikaliska förebild.
Det finns ingen konsert på denna jord som jag hellre vill gå på.
Today it rocks to be me!
 

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Roligt att det lyckades! :)

2013-02-12 @ 07:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0