Up's and Down's

Denna dag har gått upp och ner.
Som ni kan se i tidigare inlägg idag har jag ju varit i extas och på jobbet var jag megataggad över att jag ikväll äntligen skulle kunna gå på ett danspass.
Jag hade vilat en hel vecka efter att jag var sjuk och barndansen i lördags gick utan större problem.

Men tyvärr gick Viccans streetjazz inte alls så bra som jag hade hoppats.
Jag förföljs av huvudvärk och yrsel, så det blev rätt jobbigt ett tag.

Usch, jag som var så otroligt motiverad till att dansa för ett par veckor sedan känner nu att den motivationen har fått sig en smäll...

Som grädden på moset så gick det inte att köra hela vägen hem, för bilar stod tätt på vår gata och blockerade vägen hem till vårt hus- yay...
Tvingades rulla över ett grönområde för att komma fram...
Och så PMS på det med, haha.

But tomorrow is a brand new day, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0