Valentine's Day

Min första Alla Hjärtans Dag som singel på fyra år kan låta tufft, men den har varit bra!

Väldigt bra stämning på jobbet, mamma lagade sin otroliga currykyckling med potatisklyftor och jag fixade lite godsaker till mig själv.
Om ingen annan gör det så är det ju bara att ta tag i det själv.
Dessutom har jag försökt sprida lite kärlek till mina vänner och fått en hel del tillbaka. Vem har sagt att denna dagen bara handlar om kärlek mellan par?

Nu ska jag faktiskt iväg på Alla Hjärtans Dag-mys.
Veronika kom oväntat hem från Nässjö och drar ihop en bakkväll med mig och Joanna.
En mycket bättre kväll kan jag inte tänka mig än att umgås med två av mina bästa och finaste vänner.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Det har Du rätt i. Alla Hjärtans Dag kan man visa omtanke på så många sätt.

2013-02-14 @ 22:22:30
Postat av: Mari-Anne

Var det bara till Dej själv Du fixade godsaker. Bara en lite fundering.

2013-02-15 @ 13:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0