You never get tired of saying TGIF

Idag är känslan verkligen TGIF!
Såååå skönt med helg!
En riktigt rolig en dessutom!

Jag och Jill inledde konceptet "fredagsfina" på jobbet.
Vi upptäckte att typ inte hade något matchande, så denna gången satsade vi på sockarna, haha.
Ja shiet vilket kul dag det har varit på jobbet! Tur att vi är effektiva nog att få vårt jobb gjort ändå!

Efter skolan drog jag och Evelina in till Resia för resplanering.
I juni bär det av och jag är otroligt-mega-super-taggad!
Bara detaljer som ska kollas upp för att vi ska kunna boka.

Nu måste jag verkligen fixa mig innan Joanna kommer och hämtar upp mig.
Lollo och David drar ihop minifest och det var på tok för längesedan jag träffade dom!
Ha en härlig kväll allihopa!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Ni kommer iväg som Ni planerar.

2013-02-15 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0