2013-01-01

År 2013 började med bakispizza med gänget hemma hos Veronika- en riktigt bra start tycker jag!

Idag har jag inte ställt väckarklockan tills imon på 06.00, för hela januari ska jag jobba skift och första veckan för min del är kvällsskift.
Jag har utnyttjat det ordentligt och legat och läst Mockingjay (sista i Hunger Games-trilogin) i flera timmar.
Vid ett fick jag riktigt slita den ifrån mig för jag insåg att om jag fortsatte närmare slutet skulle jag verkligen inte kunna sluta haha.
Men oj vilken skillnad det är att inte behöva kolla på klockan stup i kvarten och räkna ner de få timmarna tills man ska tvinga sig upp.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Skall bli intressant att höra vad du tycker om att jobba skift.

2013-01-02 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0