2013-01-10

Idag fick det bli ett läkarbesök med allergitester på Laurentiuskliniken.

Det är verkligen skönt att alltid ha samma läkare, speciellt när jag har trivts med min sedan jag började gå till honom 2008.

Allergitesterna visade konstigt nog ingenting, men eftersom jag har allergisymptomen ändå och medicin hjälper så ska jag fortsätta ta det. Weird, men bara det funkar så.

 

Så det blev en tripp till Apoketet för att hämta ut medicinen plus ny astmamedicin (hej hej problemtjej) och då var jag bara tvuuungen att smita in på Body Shop också, hehe.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen- när Body Shop kom till Falkenberg så höjdes stadens shoppingvärde markant i mina ögon, haha.

Därefter blev det lite matinköp och sen insåg jag hur det riktigt sved i plånboken efter den senaste timmens aktiviteter....

 

Väl tillbaka i lägenheten blev det bonding-time med Kaj.

I början lite smånervöst och trevande från båda håll eftersom att vi bara hade träffats i typ fem minuter tidigare, men efter några leksamma rivmärken så var vi såpass bra buddies att han låg och sov gott i min famn medan jag kollade på Vampire Diaries. Mysigt!

 

Nu har Eve äntligen kommit och resten av kvällen lär bestå av att hjälpa henne med jobbansökningar och filmtittande,

 

Sov sött!

Vi får väl se hur det går för oss nu första natten.

Åh, Body Butter i hallon finns egentligen inte alls i det svenska sortimentet men just nu hade det kommit in tillfälligt från England. Smells like paradise!!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Verkar som att Ni alla tre har det mysigt. Fortsätt så.

2013-01-10 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0