2013-01-11

Efter jobbet åkte jag till lägenheten och gosade som tusan med Kaj- myskissen!

Sen åkte jag hem och lagade mat åt familjen.
Efter att ha i princip inte ha gjort mer än att äta, duscha och sova hemma hela hösten så kände jag att jag allt kunde laga lite mat åt dom som servade mig hela tiden då.
Africana, som vi gjorde på nyår, blev det och det gick hem!

Nu ska jag bege mig in mot stan för att spendera kvällen och natten med Jill och Fellen.
Tyvärr jobbar jag och Jill olika skift och ses därför ännu mindre än tidigare, men imon börjar vi alla tre klockan sju så det passat perfekt!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Är helt övertygad om att maten smakade gott. Lite lyx att Du kom hem och fixade detta.

2013-01-11 @ 22:18:36
Postat av: Ros-Marie

Jättebra initiativ, tusen tack! Kramar mamma

2013-01-11 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0