2013-01-12

Åh, jag känner mig otroligt ambitiös som jobbade idag för tredje lördagen i rad!
Cash is king, right?

Sen bar det av tillbaka till lägenheten för myspys med kissen. Kaj kan vara den mest sällskapssjuka katten jag träffat, men jag klagar inte, hihi.

Nu har jag agerat chaufför åt mamma, pappa och deras vänner.
Vännerna kom hit som en överraskning för att dra med dom ut och fira pappas 50-års dag i efterskott- jättekul tycker jag!

Det blir lite Thai med syskonen innan jag beger mig till Joanna med Veronika.
Förfest och utgång står på schemat med mina favvisar.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Överraskning för pappa Lars!! Dom får säkert en jättetrevlig kväll. Önskar Dej detsamma.

2013-01-12 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0