2013-01-18

 Idag har man haft det riktigt bra!
Vi sov länge och sen på förmiddagen fick jag veta att det inte fanns så mycket att göra på jobbet, så jag passade på att ta ut lite kompledigt istället för att jobba 13.30-20.00.
Jag och Joanna tog en lunch/fika på Stålboms (standard) och passade på att bränna upp lite presentkort i stan.
Jag fick med mig ett rött läppstift och ett berlockarmband från Thomas Sabo som jag kan bygga på med personlighet.
 
Mot eftermiddagen tog jag och katten och myste massa innan jag lämnade lägenheten för att spendera kvällen hemma med familjen.
Jag har länge sagt att det är en riktig katastrof att mamma inte har sett P.S. I Love You, och nu kom hon inte undan längre.
Tårarna rann på mig genom i princip hela filmen- attans vad fin den är!
Nu ska jag gosa ner mig i min egen säng och kolla på det senaste Vampire Diaries avsnittet, som äntligen släpptes i USA igår natt.
Godnatt på er fininsar!
 


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Ja, det blev en mysig kväll. <3

Svar: Verkligen! <3
Hold your dreams

2013-01-19 @ 09:56:20
Postat av: Mari-Anne

Den dan Du flyttar till egen lägenhet så är det väl sängen som i första hand följer med.

2013-01-19 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0