2013-01-20

Idag slappade jag, Johanna, Joanna, Veronika, Emma och Siri hos Johanna tills en bit in på eftermiddagen innan det bar av hemåt.

Det blev väldigt mycket snack om resor eftersom Johanna och Emma ska iväg till Hong Kong, Bali och Thailand snart.
Det låter ju verkligen inte fel, men jag valde faktiskt att inte haka på.
Ska jag resa en längre period vill jag till USA eller Australien, och då får man tänka lite ekonomiskt.
Dessa närmsta åren precis efter studenten har man ju inte direkt råd att resa hur mycket som helst, även om de hade varit bra grymt.

Hemma har jag och Eve fixat iordning mitt rum (mer om det lite senare) och nu är jag i lägenheten och myser med katt och film.
Den närmsta veckan sover jag nog mest själv i lägenheten, men med tanke på att KattenKaj kräver mer gosade än en pojkvän så ska jag nog klara mig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0