2013-01-24

Det sker sakta men säkert framsteg i sjukstugan på T-berg.
Förmiddagen var inget bra alls- bland annat vaknade jag av ljud som jag hade kunnat svära på att det kom från mitt kök. Jag låg en timme i sängen och vågade inte göra ett ljud för jag trodde att någon creepy mördare var här typ!
Men med en stadig dos av mediciner (psykfall? Haha nej hostmedicin och huvudvärkstabletter) och många koppar te med honung blev jag piggare och har faktiskt både fått gjort lite dansplanering och läst en del idag.
Att stå upp är fortfarande en riktig pers, men att orka med saker sittandes är ju framsteg.

Jag är bara rädd att denna dåligt tajmade sjukdomen ska förstöra min planerade toppenhelg. Buhu.
Patetisk tjej? Jag vore nog sova nu.


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Smart katt, ser ut som att han också läser boken. ;)

2013-01-25 @ 06:20:00
Postat av: Ronnie

Han ar ratt bra pa att va ivagen nar man laser. Helst skall han sta pa boken sa att man inte kan vanda blad. :)

2013-01-25 @ 16:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0