Another session with Joe Jobe

På förmiddagen kom Klara hit och hämtade upp mig och så begav vi oss till Falkhallen för en workhop med Joe Jobe från Bounce.
För er vana läsare låter detta säkert bekant, för jag har faktiskt haft den otroliga lyckan att dansa för denna störtsköna och megacoola dansare hela tre gånger på mindre än ett halvår.
Det är ju inte direkt så att man klagar.

Två av dagens danser kunde jag redan sedan innan (workshopen i december), så jag hade ett rätt stort försprång på resten av gänget, haha.
Men med tanke på att jag var svag, skakig och bara nätt och jämt orkade ta mig igenom dagen så behövdes nog det för annars hade jag nog inte kunnat hänga med.

Efter 3,5 timme drog jag och Klara till Stålboms så hon fick testa smoothien som jag alltid lovprisar så, och sen har jag mest legat däckad i soffan.
Batterierna är ju fortfarande rätt låga och nästan allt gick åt till att orka dansa.
På något sätt ska jag dock försöka skrapa ihop lite reservkrafter till, eftersom det är Pelles sista helg i Sverige innan han drar till Australien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0