Durcellkanin

Japp, så känner jag mig idag- jätteskumt!

Efter att ha vänt på dygnet hela förra veckan lyckades jag inte vända tillbaka det, så jag somnade efter ett och gick upp fem- not good!

Jag trodde jag skulle få plåga mig igenom jobbdagen men det gick smärtfritt.
Alla på jobbet trodde jag skulle slockna så fort jag kom hem men tvärtom- jag jag kollat på ett par avsnitt av Vampire Diaries och fixat jättemycket på mitt rum.
Nu är klockan efter elva och jag är minst lika pigg. Jag vill typ köra styrka ock stretcha, haha!
Men det skulle innebära endorfiner och det är det sista jag behöver nu, så jag lägger mig och kollar på det senaste VD-avsnittet istället, haha.
Over and Out från knäppgöken!

Jag tömde bland annat den gamla sparbössan.
Tyvärr innehöll den inte en miljon som jag hade hoppats på, men en bit över tusen i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Inte illa med så mycket i sparbössan. Räcker till en hel del.

2013-01-08 @ 13:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0