Fika och juice

Innan jobbet spenderade jag hela förmiddagen med Marta på Stålboms- supermysigt!!
Eftersom hon pluggar i Uppsala nu och bara är hemma över de längre loven då hade vi något otroligt mycket att prata om!
Dock blev vi "störda" av en av mina yngsta barndanselever och hennes syskon som också var på Stålboms och skulle hålla på att busa.
Haha så otroligt gulligt!
Som jag saknar mina små och stora gullungar!


Haha dagens cred går helt klart till mamma!
Igår när jag kom hem från jobbet efter tio var jag sååååå sugen på apeslinjuice. Då kan ni nog gissa min frustration när jag öppnade kylskåpet och upptäckte att min bror hade druckit upp "min" juice.
Shame on me som inte fattade att jag vore märkt upp den.
Min långa, smala lillebror äter och dricker nämligen nästan allt som kommer i hans väg, hur det nu går ihop...
I alla fall möttes jag av detta när jag kom hem från jobbet idag.
Självklart var det inte min bror som hade fixat det (ain't gonna happen), utan mami som hade varit så gullig att förgylla min dag lite.


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Ja, ibland har man sina goda stunder. ; )

2013-01-05 @ 11:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0