Fröken Produktiv, typ

Idag har jag varit något oerhört produktiv, om jag får säga det själv.
Jag har gjort mer än jag gör på en hel veckan i vanliga fall (skämt åsido).
Sedan klockan ringde vid fem har jag:
• Jobbat
• Diskat
• Dammsugit
• Varit på möte om ett filmprojekt
• Gymmat med UlleBulle
• Varit hemma en sväng
• Försökt (!) tvätta
• Myst med kissen
• Duschat

Och nu kollar jag på Top Model Sverige, som äntligen har börjat sänds säsong två.
Det är faktiskt riktigt underhållande att kolla på den svenska versionen!
Dels är hela tävlingen i LA, priserna är galna och tjejerna är helt otroligt uppblåsta, haha.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Verkar som Du haft fullt upp men visst hinner man mycket om man bara planerar lite.

2013-01-22 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0