G-L-E-E

Nu denna veckan när jag har jobbat kväll så har det blivit sena nätter med Glee.
Jag är klar med säsong tre nu och jäklar vad bra! Love it, love it, love it!
 
Framför allt nu i slutet med graduation och allt så kan jag verkligen relatera till alla svåra frågor och all lycka vad det innebär. Förtvivlan över att lämna så mycket och så många som man älskar bakom sig, men förväntningarna över vad världen har för möjligheter att erbjuda. Blandade känslor, helt klart!
 
Något som dock är riktigt, riktigt synd är att dom inte tog med "I was here" i serien.
Beyoncés orginal är år 2012's absolut bästa låt för min del, och Lea Michelle (Rachel) gör den också riktigt bra!
Glee Cast – I Was Here (Glee Cast Version)
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0