Giving away my room temorarly

Anledningen till att jag och Evelina städade på mitt rum och att jag får bo utan henne denna veckan är för att hennes klass ska ha ett utbyte med en klass från Lettland, så vi ska ha en lett boende hos oss- eller mer exakt i mitt rum.

Jag vet inte varför men jag är inte störtförtjust i tanken på att överlåta mitt rum till en total främling. Det känns så personligt på något sätt. Nästan hela mitt liv är där inne känns det som typ, haha.
Men det ska nog gå finemang.
Min klass hade utbyte med en isländsk i nian och det var ett av de bästa minnena från högstadiet.
Och för att vara rättvis så bodde faktiskt Ástdís och Maren Sol på Eves rum då.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja som Du ser, livet består i att ge och ta. Alltså helt okej att Eve`s kompis får sova i Ditt rum.

2013-01-21 @ 21:57:17
Postat av: Ros-Marie

Med tanke på vilken bra ordning det blir på ditt rum när du skall låna ut ditt rum borde vi göra det oftare. ;)

2013-01-22 @ 06:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0