Home Sweet Home

Nu har jag mer eller mindre "flyttat hem" igen.
Min kusin kommer inte hem förrän söndag kväll, men det började bli rätt bra enformigt att vara ensam och sjuk.
Så jag och mamma tog oss en ordentlig storröjning och körde hem alla mina grejer igen.
Yikes, vad mycket saker jag har lyckats ta dit på drygt två veckor!
Usch, tänk sedan när man flyttar hemifrån på riktigt- gud vad jobbigt att fixa med allt!
Men då är man nog taggad som tusan med kan jag tro.
 
Dock saknar jag redan katten!
Ska till honom imon och på söndag för att ge honom mat och gosa lite.
 
Här hemma bjöds det på taaaaco- gud vad gott!
Jag har ju mest ätit färdigmat eller sånt som enkelt och smidigt går att sätta in i ugnen, haha.
Dock är det inte mycket roligare här hemma.
Även om jag är mycket piggare nu så hostar jag stup i kvarten och orkar inte dra iväg någonstans.
Dessutom måste jag packa upp alla mina väskor och eftersom mitt rum fortfarande är utlånat så får jag sova på soffan tills på måndag.
Men det är ändå en känsla av Home, Sweet Home!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ronnie

TACK for allt! Synd att du blev sjuk... :(

2013-01-25 @ 20:58:10
Postat av: Mari-Anne

Borta bra men hemma bäst. I alla fall när man inte är helt okej. Krya på Dej!!

2013-01-25 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0