Lack of motivation

Igår var verkligen en sån dag där jag inte gjorde många knop.
Vaknade av mig själv vid nio, segade kvar i sängen till tio, åt frukost, tog ett långt varmt bad, gjorde dansplanering, åt och stack till jobbet typ.
Sen när jag kom hem var klockan kvart över tio och då brukar man inte hitta på supermycket liksom.
Så jag tog en tallrik glass, la mig på spik mattan och kollade på Scrubs, haha.

Idag vaknade jag på kanske sämsta sätt- av en telefonintervjuare som ringer på morgonen! Fy och farao för det!

Nej usch, jag känner en rejäl brist på motivation och ork för tillfället.
Hade jag inte varit tvungen att jobba hade jag nog inte dragit mig upp ur sängen alls dessa dagarna...
Men jag gissar att det är på grund av att jag fortfarande är slö i kroppen efter att ha varit såpass sjuk såpass länge.
På lördag börjar dansen igen och då ska det förhoppningsvis bli andra miner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0