Mitt januariprojekt

I äkta nyårsanda så går jag runt och försöker ta tag i mitt liv nu i början av januari, haha.
För de flesta berör nyårslöftena att träna mer, men jag som redan tränar som en tok och är välförtjänt av mitt juluppehåll har istället riktat in mig på mitt rum- här hemma snarare känt som "krigszonen".
Inget att vara stolt över direkt.
Garderoben och dvd-hyllorna är rensade och jag har bytt allt i sängen, mattorna och gardinerna.
Idag tog jag mig an bokhyllan och hyllan med skönhetsprodukter.
Ett 40-tal böcker, 10 parfymer och en hel hög lotions och sprayer fick hitta soptunnan.
Före och efter-bilder får ni när hela kalaset är klart.
Jag vet att jag aldrig skulle orka/hinna fixa allt på en dag, så jag tar det i ertapper, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0