Soffläge

Jag är på fullaste allvar orolig att jag snart ska få liggsår- där kan ni nog få en klar bild av hur min dag har varit.

Katten väckte mig mitt i natten och vägrade sluta jama förrän jag hade låtit honom springa ute lite. Det känns nästan som att ha en bebis som ska ha uppmärksamhet 24/7...

Dagen har som sagt spenderats på soffan, då det är en utmattande prestation bara att ta mig till och från köket.
Mami var på trevligt besök och var sällskaplig en stund, vilket verkligen behövdes. Just ikväll skulle 30 pers hem till oss så då passade det sig inte riktigt att ha en sjukling i huset- buhu.
Men mamma hade köpt med sig allt jag kunde behöva här i sjukstugan och röjde även upp, trots att hon inte behövde. Jättegulligt!

Jag har sett klart Vampire Diaries säsong tre (Damon Salvatore är absolut the man of my fantasies- HOT), som är den bästa säsongen so far, så nu får jag nöja mig med vad som går på tv.

Sover också en massa och häller i mig te med mängder av honung i- intressant som bara den, haha.

Btw, ständig hosta och träningsvärk i magen är inte den roligaste kombon...
But who knows, allt detta hostandet kanske ger mig sixpack?


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja det var en hel del som R-M varit uppe hos Dej med. Hoppas Du snart känner Dej friskare. Kram!

2013-01-24 @ 09:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0