Some of the best memories of my life

Eftersom att jag alltid annars jobbar 7-16 så får jag passa på att göra vissa saker nu på dagtid när jag väl kan.
Som att hälsa på på gymnasiet till exempel.

Jag kollade på två danslektioner och träffade Monica och Emelie.
I våras fick jag ta danslektioner med ettorna och tvåorna också när jag ville för att få extra träning, så på sätt och vis kände jag mig delaktig i dom klasserna också och då var det extra kul att hälsa på dom.
Och så var det extremt kul att träffa lärarna och prata lite med dom.

Oj, vad jag saknar att gå estet!
Jag verkligen älskade det!
Jag håller fast vid att beslutet att byta från natur till estet efter första terminen i ettan var det i särklass bästa beslutet jag har gjort hittills i mitt liv!
Så det var bra sentimentalt att sitta och kolla idag, men det är bara att glädjas åt alla underbara minnen jag har från dom åren.

Btw, två tummar ner åt att det typ nästan är snöstorm ute!
Nej, efter jul vill vi inte ha flera decimeter snö!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

I dåligt väder är det gott för Dej att kunna ha RÖDA FARAN. Passa på att använda den.

2013-01-16 @ 22:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0