Tired of this sh*t

Åh, fy vad tråkiiiiiiiigt det är att vara sjuk!
Igår hade ju energin ändå pekat uppåt, men sen mot kvällen så bara försvann allt och jag fick ont i revbenen efter allt hostande.
Resultatet blev att istället för en utekväll så somnade jag på soffan före halv tio...
Denna dumma sjukdom hindrade mig från att dra på Girl's Night på Underbar i fredags och förfest och Bratt igår (som dessutom var mitt påfund från början att dra ihop gänget för Pelles sista helg här...). BLÖH!
 
Och nu idag så går jag här hemma och mår som om jag vore jättebakis ändå.
Jag känner att jag förtjänar B&J eller nåt för att göra mig gladare, hihi.
 
Som tur är så har vi ju haft en massa oförglömliga kvällar ändå

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Synd att Du inte kunde vara tillsammans med gänget i går kväll, särskilt nu när Pelle sedan skall iväg.
Krya nu på Dej och att magen känns ond efter hostandet vet jag mer än väl. Njut i alla fall åt att nu är Du hemma i din egen säng.Kramar i massor.

2013-01-27 @ 18:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0