XOXO

För några dagar sedan såg jag det allra sista avsnittet av Gossip Girl- ever!
Äntligen fick man veta Gossip Girl's identitet! Blev ni andra också förvånade?
Och tänk att det var hela sex år sedan GG började sändas! Det känns ju ändå som man var "stor" när det började, men det var alltså hela sex år sedan... Vad gick man i då tro? Sexan?
Gah, denna serien kommer jag sakna! Får nog ta och kolla om ifrån början, hihi.
 
 
 
Och på tal om grymma serier som det känns som om de precis började visas- började inte Vampire Diaries sändas typ förra året känns det som? Nope, det var redan 2009!
Det kanske känns så eftersom att "alla" plötsligt började kolla förra året och det blev en så hypad serie.
Jag har faktiskt varit troget med sedan det första avsnittet 2009, hihi.
Nu har ju säsong 4 äntligen börjat sändas i Sverige (Tv6, lördagar 18.00), men vi besatta som inte klarade vänta utan följer USA är tio avsnitt före.
O-M-G vad det har hänt mycket! Helt sjukt!
Och Claire Holt (Rebekah) rockar verkligen, den lilla She-Devil/BarbieKlaus, haha.
 
Nejnej, jag är inte alls beroende av TV-serier...
 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0