Destination Falkenberg

Nu är jag nästan på hemmaplan igen.
Jag tycker om SJ Snabbtåg- 3h 10m mellan Stockholm och Göteborg.
Har ändå mest sovit, för jag är så attans trött!

Har nu också nästan läst ut Catching Fire på nytt (längtar sååå till filmen!), kollat ännu mer Hellcats och sitter och äter det sista av mitt spanska godis.
Ingen som vet om Skittles finns i Sverige?

En vecka utan internet har resulterat i extremt många mail (mest reklam), facebookhändelser och instagrambilder.
Mycket mer än jag kommer orka och kunna ta mig igenom.
Så har det hänt något viktigt så säg det till mig och lita inte på att jag har sett det på internet, haha.

Vädret här hemma verkar tyvärr inte bara på sitt bästa humör nu inför mina sista semesterdagar, men efter en vecka av konstant sol och bad ska jag inte klaga.
Får istället passa på att verkligen utnyttja tiden, till exempel till att träffa mina saknade vänner.

 


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Att det har varit sol där Du varit syns verkligen.

2013-06-26 @ 16:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0