Det var ju kul så länge det varade...

Jag såg att jag hade börjat flagna lite på axeln, så jag drar av mig tröjan och ser att hela skulderpartiet är kört.

Hela resan var jag duktigare än någonsin på att smörja in mig med solskyddsfaktor och After sun, och ändå får man bara njuta i två dagar hemma av sin bränna innan det är dags att bli fläckig.
Blöh på det!
Och snart är det väl dags för ansiktet med...

I-lands problem på högsta nivå... Usch, jag skäms över mig själv för att jag stör mig så mycket på det.
(Haha tur för er egen skull att det inte syns så tydligt på bild)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Får hoppas att inte tatueringen följer med... skämtar, jag förstår precis hur du känner.

2013-06-28 @ 06:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0