En dag hemma

Eftersom jag egentligen skulle varit på audition idag (svider fortfarande rejält), så hade jag tagit ut en av mina semesterdagar.

Så vad gör man en måndag som man plötsligt har hemma?
I mitt fall blev det sovmorgon, filmtittande, solande (fått hyfsat med färg i ansiktet till studenterna), maila SJ, löprunda, matlagning, städning och Top Model.
Så jag känner faktiskt att jag ändå fick ut en hel del av dagen!
Och känslomässigt så var det väldigt skönt att kunna ta det lugnt och tänka efter gårdagen. Trots allt så försvann ju en av mina alternativa skolor och chanser.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du fick utnyttjat dagen på bästa sätt när det nu blev som det blev.

2013-06-04 @ 07:09:17
Postat av: Mari-Anne

Ja, Du Rebecca, livet är inte alltid på ens sida, men det går ändå, trots allt vidare nya mål, eller hur? Kram.

2013-06-04 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0