En liten bit på vägen

Jag har hittills tagit mig till Göteborg, och här är väl nerverna lite på spänn.
Förra gången jag skulle åka härifrån gick det ju inte superbra...
Men till Stockholm går så många tåg så det ska mycket till för att jag inte ska befinna mig på Arlanda imon 06.30.

Jag har träningsvärk lite överallt, vilket är skönt när jag vet att jag ska sitta på min röv, glo på Hellcats och äta godis hela dagen, haha.
Fröken Förutsägbar tillbringar såklart mellantiden nu innan tågbytet på Espresso House, med en Frapino jordgubb i handen.
Jag må vara otroligt förutsägbar när det kommer till att åka tåg, but this is the way I like it.

Mitt bagage väger förresten typ ett halvt ton. Jag kan inte det där att packa lätt...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer att gå bra denna gången. :)

2013-06-17 @ 14:56:54
Postat av: Mari-Anne

Ha en trevlig fortsättning på resan. Kram-

2013-06-17 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0