Firat ännu en tjugoåring

Då var man hemma i sin varma säng igen.
Om jag inte redan var påväg att bli sjuk så lär jag garanterat bli det efter att ha suttit ute hela kvällen- men det får det vara värt!

Kvällen har varit supertrevlig!
De 9 närmaste var bjudna och vi satt ute hela kvällen för att grilla, dricka, skratta, äta efterrätt och snacka massa.

Angående Joannas present så fick vi verkligen till det bra!
Hon har tjatat en himla massa om Jeffery Campell's skor Spike, så vi gick ihop ett gäng och köpte dom, men först fick hon bara en bok. Hon köpte helt att boken var vår present till henne (6 pers) och sen plötsligt gick vi och hämtade den riktiga presenten som jag hade gömt i en buske.
Hennes min och reaktion när hon insåg var det var måste vara obetalbar!
Jag vet inte om jag någonsin sett någon bli så glad över en present, så vi lyckades otroligt bra! Jättekul!

Jag slänger in ett gäng bilder imon om överföringen till datorn har slutat krångla.
Nu väntar Glee och sen John Blund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0