Las Playitas, Fuertoventura

Idag fick jag äntligen ett mail med mer information inför danslägret på Fuertoventura, och jag börjar tagga till ordentligt!

Som jag kanske nämnt tidigare så ska vi till träningsorten Las Playitas på Fuertoventura (Kanarieöarna).
Två danspass per dag är spikade och utöver det finns det mängder med pass som vi kan välja att gå på- som löpning, cykling, yoga, vattenaerobics osv osv osv.
Träningsorten inkluderar faciliteter, pooler, strand, hotell, restautanger, barer m.m.
Det ska bli skitgött att komma iväg lite grann! Men ändå göra mer nytta än på en vanlig slappsemester.
Och träffa nytt folk.
Ja, jag tror detta blir skitbra!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer alla gånger att gå en underbar vecka. :)

2013-06-10 @ 07:33:17
Postat av: Mari-Anne

Vilken vecka det kommer att bli för Dej.

2013-06-10 @ 08:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0