Prepping

Tyckte jag att jag var produktiv igår så får jag väl erkänna att idag har varit raka motsatsen.

Huvuduppdraget var att tvätta och packa inför resan, men eftersom det tar år och dagar för mig att bestämma hur mycket kläder, vilken typ av kläder och slutligen vilka kläder jag ska ha med mig så har det gått sådär. H-o-p-p-l-ö-s .

Kvällen spenderades främst åt att preppa inför morgondagens med ett flitigt pluggande av videos på youtube för begrepp och instruktioner.
En paus fick jag dock ha och då plockade vi fram jordgubbarna och kollade på I rymden finns inga känslor.
Sjukt mysig film. Mysig familj. Underbara jordgubbar.

Men nu vore jag verkligen sova!
Har klickat runt på youtube för länge.
Ska ju upp redan sju imon. På en lördag. Det tycker vi inte om.
Men imon får det vara värt det.
Dags för min första riktiga cheerleadinguttagning!

Puss godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0