Regnig och grå dag

Jag har varit riktigt produktiv idag!

Efter mycket om och men så gick jag upp sju för att äta lite frukost, och sen var jag på gymmet 9.15.
Jäklar vad det tog emot att släpa sig upp ur sängen...
Men väl på plats gick det lättare!
Det var snarare tvärtom att jag var tvungen att påminna mig själv att inte pressa för mycket eftersom att träningsvärk på lördag förmiddag är en big No-No.
Nu när jag har tagit mig i kragen och skaffat sommarkort på Friskis ska jag väl förhoppningsvis släpa mig dit lite oftare, hehe.

Jag åkte hem och duschade lite snabbt, och begav mig sedan ut på mitt överraskningsuppdrag!
Jag hade bestämt mig för att åka till Ätran för ett överraskningsbesök hos mormor och morfar.
Överraskade blev de allt, och väldigt glada. Mission accomplished!
Stannade där över lunch, fika och en massa småprat innan jag begav mig hemåt igen.

Nästa anhalt för dagen var Halmstad.
Jag, mamma, Andreas och hans kompis Simon såg Baksmällan part III på bio- riktigt rolig! Älskar Baksmällan-filmerna!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja vi blev verkligen överraskade och mycket glada för Ditt besök. Tyckte vi hade några mysiga timmar tillsammans. Än en gång TACK!

2013-06-13 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0