Sola, äta och ha det bra

Igår var en sån dag när jag mest bara hade det väldigt bra- och åt godsaker hela tiden, haha!

Att dra till Gekås en dag med så underbart väder var kanske inte jättekul, men ska man tajma tre scheman så får man ta vad man har.
Så jag, Joanna och Veronika begav oss till den stora butiken i skogen för första gången detta året, och fyllde på med en massa småsaker.
Smink, solprodukter, duschgrejer, mobilgrejer osv.
Hittade ett par gladiatorskor på SkoBoo, så jag slipper gå i Converse hela sommaren. Tummen upp på den!

Efter Gekås hann jag ligga i trädgården och njuta av solen en liten stund innan det var dags att bege mig till min chef för danslärarmöte. Alltid lika trevligt, och vi åt mängder med jordgubbar- yum!

Direkt när jag kom hem därifrån så hade Eve och hennes kompisar påbörjat sin grillkväll för att fira in sommarlovet.
Mer godsaker för mig, haha.
Sen tog mami och jag en promenad i kvällssolen och avslutade kvällen framför en film.
Eve och gänget hade fixat fruktspätt som man doppar i smält choklad!
Ja ni fattar nog vilket paradis min mage levde i iår, haha. Dags att åka och köpa sommarkort på Friskis tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0