Studenthysteri

Ja, så har det väl känts denna veckan, men nu är det över.

När Halmstads studenter gick ut idag var det bara Klarisen jag skulle till, och det kändes väldigt gött.
Klaras släkt känner jag väl kanske inte jättebra, var med på ett kalas en gång, men Ida och jag hade varandra som "säkra kort".
Ebba, en tjej i Klaras klass, kom också sen, så vi fyra satt och snackade mycket och hade supertrevligt!
Mat och efterrätt var jättegott och Klaras pappa höll ett jättefint tal för henne.

Nu skulle Klara och Ebba vidare på förfest och sedan utgång, men jag känner att min plats nu senare ikväll är hemma i Falkenberg med tjejerna där.
Om jag pallar att cykla ut till Ringsegård vill säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0