Tycker inte om SJ...

Jag orkar inte riktigt älta denna historien grundligt en gång till...

Pga banarbete vid Alingsås blev mitt tåg inställt, ersättningsbussarna rymde inte alla och vi övriga fick stå och vänta helt utan information.
Klockan tickade och kommunikationerna vidare från Örebro till Kristinehamn tog slut, vilket innebar att jag sjuke komma till Örebro efter midnatt, behöva leta upp ett hotell trots att jag hade ett betalt rum i Kristinehamn, sova i max tre timmar för att ta första tåget, men ändå komma för sent till min audition.
Hur ska man lyckas prestera då?
Och detta var bästascenariot...

Nej, så 21.40 åkte jag hem igen från Göteborg, när tåget till Kristinehamn skulle gått 19.05.
Min audition för dansarlinjen och danshandledarlinjen på Kristinehamns folkhögskola missade jag och känslostormen skiftade mellan ilska, ledsamhet och besvikelse....

Såhär gött såg det ut på tåget tio minuter innan de sa åt oss att det var problem och vi skulle hoppa av...
Då kände jag mig bra dum som hade klagat över att åka tåg.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sådan här otur kan du inte ha igen! :(

2013-06-04 @ 07:09:59
Postat av: Mari-Anne

Detta problem kunde de väl informerat om lite tidigare. Inget hade väl blivit bättre men att få veta det när Ni redan satt på tåget är under all kritik.

2013-06-04 @ 09:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0