Utmaningar gör att vi utvecklas

Klockan är en bit efter åtta och jag sitter fixad och klar på tåget.

Jag måste erkänna att jag är rätt nervös.
Först ut av uttagningarna är nämligen Wildcats- det avancerade laget.
Bara för att få komma krävs det att man minst kan flickis.
Visst har jag kört hundratals, men det var ett tag sedan. Tror dock att jag löser det.
Är mer nervös inför vad mer som kan komma.
Eller det faktum att jag inte har någon aning om hur en tryout går till, medan de andra tjejerna har kört minst en varje år och förmodligen kan systemet i sömnen nu.
Men men, om jag "gör bort mig" lite grann får jag väl tåla det.
Man kommer ju ingen vart på att inte ens försöka.

Uppenbarligen har jag inga förväntningar på att bli uttagen idag, men man vet ju aldrig.
Och framför allt så blir detta en bra förberedelse inför Cougars tryout, där det gäller att jag verkligen levererar.
Wish me luck!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0