An American dance-icon coming to Sweden

Varför scrollar jag runt på hemsidorna för dansskolorna i Stockholm? Jag blir ju bara deprimerad!
 
Jag fick typ en mindre hjärtattack när jag såg att Mandy Moore kommer till Balettakademien i juli för att ha jazz.
Mandy Moore har koreograferat till hur många filmer som helst, nu senast Silver Linings Playbook, men är mest känd för freaking, f*cking SO YOU THINK YOU CAN DANCE!
OMG, att dansa jazz för henne hade ju varit legen- wait for it- dary!
Det är ju att jag har på tok för bråttom in i duschen och i säng för att hinna plåga mig själv gemom att kolla på youtube på hennes danser....
 
 
Men jag ska inte alls deppa ihop, för jag har också pretty damn fantastic dansplaner till sommaren, hihi.
Väntar bara på bekräftelsemail så ska ni få veta!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0