En halvliter blod fattigare

Detta har varit en fullspäckad torsdag.

Efter jobbet fick jag min kära men spruckna iPhone lagad (feels good to see my baby whole again) och sen blev det blodgivning.
På grund av att jag tidigare haft halvtaskigt blodvärde och att mina vener "inte direkt är störst i världen" så fick jag denna gången lämna blodcentralen med båda armvecken samt ett finger inlindat i bandage/plåster. Smått otympligt, haha.
Satt och kollade på två danspass för man blir ju lättare svimfärdig och ska undvika att träna precis efter att ha lämnat blod.
Ligger faktiskt redan i sängen så kanske kan det bli en hyfsad nattsömn för en gångs skull (fingers crossed).
Det kan ju behövas eftersom det är fredag imon- whoopwhoop!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0