En otroligt bra fredag

Imorse var ju mamma så himla gullig att hon åkte iväg från jobbet till stan för att kunna fixa biljetterna till oss.
Asså ååååh, jag har typ som en crush på Bruno Mars och nu ska vi få se och höra honom live!
Vi som i Eve, Veronika och jag.

Kvällen började med scenrep inför morgondagens BWP och sedan mötte jag upp Jill i stan.
Vi fixade thaimat, godis och drog till henne för att kolla på Silver Linings Playbook. En speciell och väldigt bra film!
Det var för sin roll där som Jennifer Lawrence (som bara är 22) fick en Oscar i söndags och hon äger verkligen. Bruden har gjort en raketkarriär på ett par år och lyckas alltid hittills med vad hon tar sig an. Diggar henne!
Så bara därför tar jag och somnar till Hunger Games, som verkligen är helt annorlunda jämfört med den vi såg ikväll.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en mysig och omväxlande kväll. :)

2013-03-02 @ 10:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0