Ingen vecka är som Slutproduktionsveckan

Torsdag och förutom att jobba blev det dans, kolla på dans och sen mer dans- haha!
Sjukt varierande liv jag har ibland...
 
Föreställningen jag (+ Veronika, Rebecca och Emelie) kollade på var danstreornas slutproduktion Enter the Circus.
Hur sjukt är det inte att de har sin slutproduktion och att det var ett helt år sedan våran?!
Jag kallar ju typ omedvetet fortfarande mig själv för danstrea och dom för tvåorna...
Föreställningen hade kul circus-tema och var jättebra! Det var så att man blev lite stolt över att vi brukade dansa ihop. Riktigt grymt jobbat tjejer!
 
Men oj vad jag saknade vår egen slutproduktionsvecka!
Utan tvekan en av de absolut bästa veckorna hittills i mitt liv!!
Delar prispallen med studentveckan och Först-Gothia-sen-direkt-till-Lingvallen sommaren 2008.
Oerhört saknat! Vill köra en slutproduktion om året! Och resten av året jobba inför den.
Att förbereda sig så länge och så mycket för en enda föreställning gjorde känslan helt otrolig när man väl var där!
Och tomheten helt enorm när veckan plötsligt var slut... Slutproduktionen är ju liksom vad esteterna längtar efter från den sekund de väljer att söka till estet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0