Någon konstig blå sörja...

Efter barndanspassen gick jag till Jill och väckte henne. Japp, när jag var klar med dagens jobb låg hon fortfarande utslagen i sängen- i-lands orättvisa eller nåt?
Snackade lite om kvällen och hämtade alla grejer som jag hade dumpat där, innan jag begav mig hemåt i vårsolen.

Efter en kylig promenad kändes det så bra att komma hem till kräftsoppa- mums!
Sen tog jag min utlovade dejt med sängen- efter att nästan ha somnat vid matbordet- haha!

Ikväll var mamma och pappa bortbjudna, så jag och Eve passade på att mysa till det med amerikanska banan-blåbärs pannkakor, med en extra dos blåbär i.
Det såg motbjudande ut, men OMG vad gott det var! Bland det bästa jag ätit typ!

Vi började med att kolla på Fångarna på Fortet och skulle fortsatt med Skyfall, men min tråkmåns till syster låg istället i soffan och snarkade...
Jag såg istället No Strings Attached, som kändes som en föregångare till Friends With Benefits, fast med Ashton Kutcher och Nathalie Portman.
Bra var den i alla fall.

PUSS


Kommentarer
Postat av: mamma

De var underbart goda!

2013-03-17 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0