No special Friday night

Min fredagskväll var tyvärr pretty boring.
Det blev jag och mina vapendragare datorn och TVn.
Och en stund var med Veronika och Klara i telefon.
En del nytta blev gjort i alla fall. Kollade upp resgrejer till ögonen rullade på mig och vi fick fixat boende till när vi ska till Stockholm och se Beyonce.
Och så eftersom det var fredag så fick det slinka ner lite godsaker, hihi. Cheesecake och apelsin- yum.

Nu är det lördag och solen är äntligen framme på allvar!
Jag kan slå vad om att en massa soltörstiga ger sig ut i trädgården/på altanen lättklädda idag, haha.
Själv är jag såklart i dansstudio 2 och förbereder mig för dagens danslektioner. Men sen blir det ut och njuta av solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0