Some unexpected but good news

Igår på konserten i pausen mellan set ett och två när jag tog upp mobilen så såg jag, till min stora förvåning, att regissören för filmen hade ringt mig fyra gånger. Chockad är nog rätt ord för känslan då.
Jag ringde upp honom och fick veta att de ville se mig i en roll i filmen.
Ganska liten, men ändå!
Jag var ju helt inställd på att jag inte hade kommit med och nästan bokat resa osv.
Idag har jag läst igenom hela manuset och klurat lite.
Först och främst så är det ju en rejäl självförtroendeboost att av de ver 300 sökande så tillhörde jag en av de 30 som de vill ha med. Jättekul verkligen!
För en liten roll vill jag inte skippa resan, mina auditions och föreställningarna som inspelningsperioden krockar med, men just pga att det är en mindre roll så är det fullt möjligt att det kan gå att pussla ihop.
För visst vore det vansinning coolt och roligt för ett sånt tv-freak som mig att få uppleva och se hur det går till på riktigt.
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ännu en gång som dygnet har för få timmar för dig. ;) Grattis till filmrollen! :)

2013-03-03 @ 18:14:53
Postat av: Mari-Anne

LYCKA TILL!!

2013-03-03 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0