2013-03-14

 Efter jobbet fixades lite snabbgrejer i stan innan det blev dans 17-21.15. Torsdagarna har visst också blivit rätt intensiva, men på första passet är vi ett gäng som dansar själva så då är det ofta lugnare eftersom vi ska komma på en massa. Förhoppningsvis blir det en del uppträdanden framåt våren. I'll keep you updated!

Väl hemma igen blev det god mat (yups, matvrak efter en sån här dag), dusch och fix inför morgondagen.

Då är det nämligen galan CDON Awards i Malmö, med flera hundra anställda inom CDON-koncernen. Temat är Viva Las Vegas, vilket kanske inte är det lättaste klädmässigt... Men kul ska det bli!


Usch, med tanke på att jag nästan kommer dygna imon så vore jag verkligen, verkligen sova nu!

 

Så fort jag såg bilden insåg jag hur mycket jag hade glömt...
 
På tal om 50 Shades, detta klippet där Ellen Degeneres läser högt hur första boken är megakul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0