Up and down and round and round

Oj vilken dag...

Efter jobbet tog jag tåget till Göteborg.
Påväg till Dansforum kilade jag snabbt in och kikade på H&M, Cubus och Monki, och kom på att förutom annandag jul så var det första gången sedan i somras som jag var inne i svenska klädbutiker- pretty sick!
Dock köper jag ju min beskärda del online...

Eftersom Helena är sjuk så gick jag själv på Johannas jazz idag.
Eftersom jag bara varit där en gång tidigare och det var tre veckor sedan så var jag lite småorolig och tänkte ställa mig nere i ett hörn, men det gick faktiskt fint. Så himla bra och härligt pass!
Svettig och slut fick jag sedan småspringa tillbaka till Centralstationen för att hinna med mitt tåg och stretcha fick jag göra när tåget rullade.
En hel del folk stirrade men jag stretcha ska man göra efter ett ordentligt pass, så det så!

Klockan är halv tolv och jag vore sova.
Dock vet jag inte om det går för jag är så uppe i varv av alla tankar och känslor det senaste dygnet!! Det riktigt snurrar runt uppe i mitt stackars huvud, haha.
Stora ändringar har det fått bli och jag tänkte att det blir bäst att jag tar det i ett separat inlägg när jag får en stund över.
Men jag kan säga som så att det handlar om vad jag ska hitta på i sommar.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0