You've gotta stay strong

Vi är några på jobbet som anser att tisdag har blivit nya måndag- alltså veckans värsta dag!
Det känns som förra helgen var evigheter sedan och det är ljusår tills nästa, typ.

När dagen väl var slut bar det av hemåt för fixande av lite nödvändiga sysslor.
Sen gjorde jag precis som jag hade lovat när de andra sa att de skulle träna- jag slappade till fullo, haha.
Nerbäddad under en filt i soffan, TVn på, brasan tänd och en halv vattenmelon till mitt sällskap.
Var till och med så jävlig att jag skickade bilden nedan till Jill innan hennes spinning, tihi.

Annars har det bokats tåg till Stockholm och kollats på blodigt allvar inför resan med Eve. Så otroligt mycket att kolla upp- så värt det!
Vi har faktiskt suttit med det från åtta tills nu- OMG!

Dagens stora plus är att bästa Veronika fyller hela 20 år!
Dock är hon tillbaka i Nässjö så vi kunde inte fira henne idag, men hon har överösts med kärlek över cyberspace.
Love you to the moon and back bästis!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur äter du vattenmelon egentligen??! Fel, fel, fel, fel... aldrig sett en människa äta den på det viset? :o

Svar: Hur smidigt som helst ju! :)Tar halva melonen och äter direkt ur den med sked ;)
Hold your dreams

2013-03-12 @ 23:24:06
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0