20 år

Min dag började redan 05.30 när jag väcktes med sång och presenter av familjen.
Jag fick pengar, smycken, body shop-produkter och lite småsaker.
Senare fick jag av mormor och morfar också min månadssten (smaragd) till mitt Thomas Sabo-armband.
Presenter spelar verkligen ingen större roll, men jag är supernöjd i alla fall.

Även när man fyller jämnt så måste man jobba, så jag befann mig på jobbet som vanligt mellan 7-16.
Men till min ära blev det sång, jag fick ett presentkort och hela avdelningen fick fika- oerhört gulligt av företaget!

Efter jobbet var det dags för dagens stora debut- Systembolaget!
Ett klart måste på tjugoårsdagen!
Att gå där inne och handla kändes fortfarande förbjudet men åh så grymt!

Strax efter jag kom hem så kom mormor och morfar, och det blev god mat, efterrätt och trevligt sällskap.
Mycket mer kan man inte begära när man fyller år på en vardag!

Något som verkligen har lyft min dag är alla gulliga gratulationer.
Dels alla grattis på Facebook, men främst alla personliga och söta sms från mina närmre vänner. Guld x1000!
Har riktigt känt mig översvämmad av kärlek både från dom och familjen!

Och så fick Viccan äntligen hämnas och skicka 20 grå gummor till mig, som jag gjorde till henne för ett år sedan.
Vi säger att vid tjugo blir man gammal och grå, och sen går det bara utför, haha.
Det menar jag såklart inte, tvärtom- dessa kommande åren kan vara de mest spännande och mest flexibla till att göra vad man vill i den här världen!
Man ska bara komma på vad det är först!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så roligt att du fick en bra och fin födelsedag. Det är väl värd. <3

2013-05-03 @ 06:12:10
Postat av: Carina

Men mej da hihi.

2013-05-03 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0