2013-05-13

Måndag, måndag, måndag...
Och regn...

Vad har varit speciellt med denna dag då?
Blev uppringd av filmproducenten som ville ha dit mig till set för att agera statist, men det gick ju inte när jag jobbade.
Ska kanske göra det om någon vecka dock, får se.
Mitt schema är ju rätt spikat, samtidigt som det vore kul att träffa alla igen!

Måndag innebar såklart dans först för Monica och sen Viccan- och nu är det uppvisningsvecka!
Svetten har runnit som bara den, haha. Love it!

Sist men inte minst så har Evelina äntligen kommit hem från Lettland!
Jag hade varit aningen gladare om hon hade varit gullig och köpt något från Victoria's Secret till mig också (avis), men jag är fortfarande otroligt glad över att ha henne hemma, haha.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Viist är det gött att hon är hemma igen. :)

2013-05-14 @ 06:15:24
Postat av: Mari-Anne

Syskonkärlek. Förstår att Ni saknar varandra när Ni inte ses dagligen.

2013-05-14 @ 21:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0