A really good day

Efter en extra timmes jobb idag så drog jag och Eve in till stan och fixade massa ärenden.
Bland annat bytte jag ett par presenter, då det nya armbandet passar bättre tillsammans med mina andra och jag redan hade mer body butter än jag hinner göra av med.
Brukar egentligen inte vilja byta presenter, men nu var det mammas eget förslag och alla är supernöjda nu, tihi. Kollar på min handled och njuter!

Jag och mamma har ätit gott ute i vårsolen (vuxenpoäng till mig med rödvin) och diskuterat mitt senaste påfund inför framtiden.
Det kom som en blixt från klar himmel in i mitt huvud idag, men jag vill hinna smälta det och tänka efter innan jag berättar om det.

Nu kollar vi på "Love and other drugs" och sen ska jag troligen träffa Joanna.
Trevlig fredagskväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att Du är nöjd. Bättre byta och sedan vara helt nöjd. Mysigt Ni båda hade i vårsolen.

2013-05-03 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0